Регионални новини

02.04.2013 "Парадайс мол" вече работи

Строителство градът, бр.13, 01.04.13

Първият лайфстайл и най-голям български мол има 190 хил. кв.м разгъната площ и 80 хил. кв.м отдаваема площ и паркинг за 1900 места.

Влизате по Парадайс авеню, откъдето стигате до Сънрайс теръс, преминавате през Гранд каньон, за да излезете на Роял гардън... Това не е пътепис от американски град, нито пък раходка из рая, а част от първия ден от откриването на "Парадайс мол" - на кръстовището на столичните булеварди "Черни връх" и "Тодор Каблешков" с ул. "Сребърна", метростанция "Парадайс" на линия 2 ще започне да функционира до няколко години. Комплексът предлага пет търговски нива с възможно най-разнообразния микс от наематели в модата, спорта, супермаркети, ресторанти, и всевъзможни атракции - от спортен комплекс през стена за катерене до най-големия филмов комплекс на Балканите с 4Д и 5Д кино и най-новия и модерен конгресен център на София Sofia Event Center на третия етаж.

Това е първият лайфстайл мол, най-големият за момента в България, с най-много отдаваема площ - 80 хил. кв.м, с най-много търговски нива - 5, с най-голям паркинг - 1500 на етаж -2 и 450 на открито. Суперлативите не спираха в деня на откриването - 28 март, лентата на откриването прерязаха Давид Михайлович, управител на фирмата инвеститор "Булфелд", областният управител Данаил Кирилов и столичните зам.-кметове Любомир Христов и Дончо Барбалов.

Инвестицията е 150 млн. евро. Първият лайфстайл и най-голям български мол има 190 хил. кв.м разгъната площ и 80 хил. кв.м отдаваема площ с подземен паркинг за 1500 и надземен за 450 места. Комплексът е с 82% отдаденост под наем, част от наемателите ще отворят малко по-късно поради техническите си срокове.

Изгледът към Витоша е най-голямото предимство на ключовата ситуация на новия комплекс, изтъкнаха проектантите на мола Рафаел Валенсия и Пиърс Мохан от RTKL, една от най-големите проектантски фирми в света, специализирана в молове с 4 млн. кв.м проектирани търговски площи в експлоатация. Ако молът е град на закрито, ние вкарваме природата вътре - вода, зеленина, градини, каньон, подчерта Мохан, който благодари за успешната работа в синергия с инвеститора "Булфелд" на българските проектанти от "ПроАрх" и "Планинг", на строителя - фирма "Комфорт".

Съзвучие между човек и природа, град и планина, вкарване на природата в мола са ключови за концепцията. Водата играе особено важна роля в целия комплекс, като водните атракции, фонтани и гейзери са на всяка крачка, пред и около входовете и вътре в комплекса. Движението в комплекса следва логиката на метафората на трансценденталното движение по вертикала - чак до кралските градини на последното ниво с впечатляваща гледка към планината.

Локацията
Paradise Centеr е с отлична стратегическа позиция от гледна точка на комуникации и достъпност в София на три пътни артерии: бул. "Черни връх", ул. "Сребърна" и бул. "Тодор Каблешков". Удължаването на метролиния М2 предвижда метростанция "Парадайс" с директен вход към -1 ниво на търговския център.
По време на строителството са реконструирани пътната и канализационната инфраструктура в района, изграден е подземен паркинг за 1500 и надземен за 450 автомобила.

Зоните
Търговската част е на пет нива – четири надземни и едно подземно. Трите надземни етажа - партер, първо и второ ниво, са разделени на зони, организирани около трите основни пасажа - "Гранд каньон", "Сънрайз теръс" и "Парадайс булевард", и около четири вътрешни площада - "Южния площад", "Северния площад", "Централния площад" и "Градината".
• Булевардът - наподобява истинска търговска улица, с дървета, модни магазини от висок и средно висок клас, банки, аптеки, магазини за бижута и подаръци
• Каньонът и Терасата - с природно идентичен дизайн, емблематично за интериора
• Градината - в сърцето на проекта сред дневна светлина, два водопада и езеро с мост в централния атриум.

Търговският микс
Всички големи международни вериги у нас откриват свой ключов обект в Paradise Centеr и ще предложат своите най-нови концепции за България и региона.
Забавленията за цялото семейство включват басейн с олимпийски размери, Playground с най-голямата боулинг зала у нас, 14 киносалона, зала за катерене на Walltopia, много различни и нови формати ресторанти и кафенета. Тук е разположен и новият конгресен център Sofia Event Center (SEC) - отлично място за конференции, семинари и разнообразни културни прояви в ежеседмична програма.
Част от търговските обекти все още не са открити като увеселителния парк на покрива и кафетата и ресторантите на терасите.

Ключови наематели
• Carrefour - 8200 кв.м
• "Технополис" - 3200 кв.м
• Cinema City - 14 зали, най-големият комплекс в България и на Балканите на веригата, за пръв път в България - 4Д и 5Д
• Ключови магазини на всички модни марки като Inditex - 5500 кв.м, Zara - 2700 кв.м, H&M - 2000 кв.м, LCWaikiki, LPP, Водещата верига от Великобритания Marks & Spencer ще отвори своя първи за Балканите магазин с нов модерен стил, поднесен в "Concept 11"
• Orange фитнес център - за пръв път отваря в София с фитнес център, плувен комплекс, скуош зала
• Walltopia комплекс за катерене и свободно време
• Playground Paradise Land - първи тематичен увеселителен парк по проект на водещия италиански дизайнер Валерио Мацоли, известен с проектирането на атракции за DISNEYLAND по цял свят, с 11 атракциона, сред които тематична "Шоколадова фабрика" за цялото семейство.
• Sofia Event Center SEC - нов модерен комплекс за конгреси, конференции и делови прояви с 2000 места

Атракции
• SPA и фитнес комплекс с басейн
• ледена пързалка
• най-големият в София кинокомплекс
• открит атракцион тип лунапарк

Водни ефекти
• "Гейзерът" - фонтан със струя на 15 м
• водопадна каскада в основния атриум - символ на отворено пространство сред природата
• водните атракции са придружени освен със светлинен и със звуков съпровод.

Молът е град в града и притежава много от особеностите на градската среда. Хармонията човек и природа, град и планина, вкарването на природата имат ключова роля, като водата - символ на движението и развитието, присъства в целия комплекс, пред и около входовете под формата на фонтани и гейзери. Движението на посетителите и вътрешната организация следват едно движение по вертикала - през "Парадайс авеню" и "Гранд каньон" до "Сънрайз теръс" и накрая до най-високата точка - "Роял гардън", с впечатляваща гледка към планината.

"Парадайз център" е истински лайфстайл център за София и предлага големи възможности за пазаруване и развлечения в различна среда с възможност за пълноценно прекарване на много време. Проектът рамкира гледки към Витоша, а темите за природата присъстват много широко. Границата между отделните сектори се размива, например между търговията и местата за хранене и вкарване на компоненти на ресторантите в търговията.

Разгледайте всички наши оферти на магазина за продажба и под наем

  Още новини
Добави в Svejo
Последни регионални новини
Увеличава се търсенето на луксозни офиси в Пловдив

02/Април/2014
Строителство имоти, бр.13, 31.03.14

Инвеститорският интерес в областта на недвижимите имоти в Пловдив се е увеличил значително за последните 3-4 месеца. С бързи темпове се запълват и все повече общински имоти. Тази тенденция отчете зам.-кметът по „Общинска собственост, устройство на територията, строителство и инвестиции" инж. Димитър Кацарски.

По думите му, в момента в Пловдив се наблюдава засилено търсене на офиси ... прочети повече

Коментари от клиенти
Много сме доволни от работата на Ива Атанасова и нейния колега Димитър от Пловдивския офис, които ни ...
Благодарим на Станислав Цветков за неговата помощ, грижа, енергичност и веселия нрав. Вашата помощ ...
Много съм благодарен на екипа на BULGARIAN PROPERTIES за бързо и пълно предоставяне на ...
Разходете се из имотите с помощта на специално заснетите видеоклипове!
Запознайте се с нашата компания отблизо!
Тук ще намерите най-изгодните ни предложения в гр. София
Последни Новини
Двоен ръст на сделките с имоти в София за 3 месеца

23/Април/2014
Дом dir.bg, 22.04.2014

В първото тримесечие броят на сделките с имоти в елитните централни райони на столицата е нараснал двойно в сравнение с последните месеци на 2013 г., показват данни от доклад на компания за недвижими имоти за периода.

Над 30 на сто от покупките са за имоти на стойност над 100 000 евро, а целта на 20 на сто от купувачите е инвестиция. Друга тенденция за периода е, че сделките на ета... прочети повече

Последни регионални новини
Метростанцията при Хладилника ще е готова в началото на 2016-а

13/Март/2014
www.fakti.bg, 10.03.2014

Три са отсечките на софийското метро, които столичани с нетърпение чакат да бъдат пуснати в експлоатация. Едната отсечка е до летище „София”, където строителството значително напредна.

Втората е Бизнес Парк София, което драстично ще облекчи работещите там над 10 000 служители и третата е изграждането на първата метростанция в търговски център (Paradise Center) при Хладилника. Разре... прочети повече

Знаете ли, че?
Възстановяването на пазара ще продължи през 2014 г.

07/Януари/2014
Строител, бр.52, 27.12.13

Изключително динамична, изпълнена с трудности, с краткосрочни и бързо менящи се тенденции, с поредна криза от вътрешен характер, но в крайна сметка успешна и приключваща положително. Такава е оценката за пазара на недвижими имоти на експертите от „Бългериан Пропертис" за изтичащата 2013 г. Месеците я... прочети повече