Регионални новини

16.04.2015 Първият мол в София вече се казва Park Center

www.profit.bg

Собственикът на City Center Sofia - Revetas Capital, започва мащабна програма за преустройство на търговския център. Тя включва цялостно обновяване на площите в първия софийски мол и въвеждане на нова концепция с цел привличане на нови марки, увеличаване на посещаемостта и засилване на пазарните му позиции.

Програмата ще протече на няколко етапа. Вече са в ход обновяване на общите части на мола и освежаване на фасадата. Сред преустройствата ще е преместване на ескалаторите, за да се улесни достъпът до по-слабо посещавани зони в мола и да се засили трафикът в тях. На следващ етап в ще бъде обособена и открита развлекателна зона. Името на търговския център ще бъде сменено на Park Center – платформа, която обединява 14 търговски центъра под управлението на Revetas Capital в Централна и Източна Европа.

По време на преустройствата молът няма да затваря за посетители. Ключова част от новата концепция на CCS е промяната на микса от наематели, като той ще бъде обогатен с нови търговски марки и заведения. Търговският център е на пазара от 2006 г., когато присъствието на големи международни търговци беше ограничено.

През последните пет години средата се промени, но в досегашния си формат CCS не беше достатъчно конкурентен, за да привлече значими наематели. Сега той се нуждае от цялостна нова концепция и микс от наематели, по които вече работи консултантската компания Forton в качеството си на ексклузивен агент по отдаване на площите в City Center Sofia.

Дружеството е стратегически партньор на Cushman&Wakefield с 10-годишен опит на пазара на бизнес имоти. „Приехме да участваме в репозиционирането на CCS, защото вярваме в потенциала му. Това е търговският център с най-добра локация в София – в централен район, лесно достъпен с метро, от пешеходци и с автомобил и едновременно с това в близост до голяма паркова зона“, коментира Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ във Forton.

По думите му новият микс от наематели на CCS ще бъде изцяло съобразен с предимствата на местоположението и с търсеното ново пазарно позициониране. Търговският център се намира в непосредствена близост до жилищни зони, обитавани от хора с висока за София покупателна способност.

Друга ключова група посетители са работещите в района - служители и мениджъри от близко разположените офиси. Това са хора на възраст между 25 и 45 години, които в ежедневието си се нуждаят от място, съчетаващо различни услуги, заведения и магазини.

Проучванията показват, че над половината посетители в CCS печелят повече от 750 евро месечно и годишно харчат по над 1000 евро в търговския център – двойно над средните нива в повечето софийски молове. Новата концепция на CCS предвижда той да се позиционира в нишата на ежедневното пазаруване, срещи и забавления. Това ще го отличи от основните му конкуренти, разчитащи основно на силен трафик от посетители през уикенда.

Миксът от търговци ще бъде ориентиран към български и международни марки за мода, обувки и спортни стоки в средния към висок ценови клас. За нуждите на ключовите наематели на партера и първия етаж от мола ще бъдат обособени по-големи магазини на две нива с вътрешни ескалатори.

Размествания и обединения на площи ще има и на останалите етажи. На последния ще бъдат разположени голям детски център и ресторант с външна тераса, като вече се водят разговори с оператори и за двата типа обекти. Ниво по-долу се предвижда запазване на киното, което миналата година отвори под марката CineGrand след инвестиция от 700 000 евро.

В съседство до него зоната за хранене ще бъде разширена и обогатена с нови предложения, като от нея също се предвижда достъп до външните тераси на мола. Добре работещите обекти ще бъдат запазени, а някои от тях ще бъдат предложени и по-добри локации в рамките на търговския център.

  Още новини
Последни регионални новини
Най-старият български град бе почетен като Европейска столица на културата

14/Януари/2019
Debati.bg

Пловдив, най-старият град в България, официално „встъпи в длъжност“ като Европейска столица на културата за 2019 година. 50 000 зрители се събраха на централния площад в града в събота, за да гледат откриващото шоу, наречено „Ние сме всички цветове“, в което на няколко сцени участваха към 1 500 местни и чуждестранни артисти.

Притиснат между планините Балкана и Родопите, вторият по ... прочети повече

Коментари от клиенти
Имах удоволствието да работя с фирмата по покупката на ваканционно жилище в с. Кошарица. ...
Благодарение на помощта на Сергей Пеловски от BULGARIAN PROPERTIES, успяхме да продадем нашето шале. ...
Уважаема Татяна, ние сме много благодарни за помощта и комуникацията с нас! Желаем ви успех, щастие ...
Разходете се из имотите с помощта на специално заснетите видеоклипове!
Комплекс Академика в Студентски град до НСА - напреднало строителство, отлични цени!
Вижте селекция от най-добрите оферти за имоти на морето!
Най-продаваният комплекс в София!
Имотите в Пампорово са с изгодни цени! Вижте нашите топ оферти тук!
Последни Новини
НСИ: Жилищата в Пловдив поскъпват най-бързо

02/Януари/2019
Монитор, 01.01.18, с.5

Цените на жилищата в България са нараснали с 6,3% на годишна основа през третото тримесечие на 2018 г., сочат данни на Националния статистически институт (НСИ).

По-голямо е повишението при новопостроените жилища, които отбелязват годишен ръст от 7,2%, докато при съществуващите жилища е отчетено повишение от 5,8%, показват данните на националната статистика.

През второ... прочети повече

Последни регионални новини
Най-старият български град бе почетен като Европейска столица на културата

14/Януари/2019
Debati.bg

Пловдив, най-старият град в България, официално „встъпи в длъжност“ като Европейска столица на културата за 2019 година. 50 000 зрители се събраха на централния площад в града в събота, за да гледат откриващото шоу, наречено „Ние сме всички цветове“, в което на няколко сцени участваха към 1 500 местни и чуждестранни артисти.

Притиснат между планините Балкана и Родопите, вторият по ... прочети повече

Знаете ли, че?
Все повече банки свалят лихвите по ипотечните заеми под 3%

28/Ноември/2018
Сега, бр.279, 28.11.18, с.6

Лихвите по жилищните кредити в България никога не са били толкова ниски, показва статистиката на БНБ. Към октомври средната лихва по заемите в левове е паднала до 3.26%. За сравнение през лятото тя бе 3.38%, а преди година - 3.87%. Ипотеките в евро също продължават да поевтиняват, макар да остават ма... прочети повече