Регионални новини

16.04.2015 Първият мол в София вече се казва Park Center

www.profit.bg

Собственикът на City Center Sofia - Revetas Capital, започва мащабна програма за преустройство на търговския център. Тя включва цялостно обновяване на площите в първия софийски мол и въвеждане на нова концепция с цел привличане на нови марки, увеличаване на посещаемостта и засилване на пазарните му позиции.

Програмата ще протече на няколко етапа. Вече са в ход обновяване на общите части на мола и освежаване на фасадата. Сред преустройствата ще е преместване на ескалаторите, за да се улесни достъпът до по-слабо посещавани зони в мола и да се засили трафикът в тях. На следващ етап в ще бъде обособена и открита развлекателна зона. Името на търговския център ще бъде сменено на Park Center – платформа, която обединява 14 търговски центъра под управлението на Revetas Capital в Централна и Източна Европа.

По време на преустройствата молът няма да затваря за посетители. Ключова част от новата концепция на CCS е промяната на микса от наематели, като той ще бъде обогатен с нови търговски марки и заведения. Търговският център е на пазара от 2006 г., когато присъствието на големи международни търговци беше ограничено.

През последните пет години средата се промени, но в досегашния си формат CCS не беше достатъчно конкурентен, за да привлече значими наематели. Сега той се нуждае от цялостна нова концепция и микс от наематели, по които вече работи консултантската компания Forton в качеството си на ексклузивен агент по отдаване на площите в City Center Sofia.

Дружеството е стратегически партньор на Cushman&Wakefield с 10-годишен опит на пазара на бизнес имоти. „Приехме да участваме в репозиционирането на CCS, защото вярваме в потенциала му. Това е търговският център с най-добра локация в София – в централен район, лесно достъпен с метро, от пешеходци и с автомобил и едновременно с това в близост до голяма паркова зона“, коментира Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ във Forton.

По думите му новият микс от наематели на CCS ще бъде изцяло съобразен с предимствата на местоположението и с търсеното ново пазарно позициониране. Търговският център се намира в непосредствена близост до жилищни зони, обитавани от хора с висока за София покупателна способност.

Друга ключова група посетители са работещите в района - служители и мениджъри от близко разположените офиси. Това са хора на възраст между 25 и 45 години, които в ежедневието си се нуждаят от място, съчетаващо различни услуги, заведения и магазини.

Проучванията показват, че над половината посетители в CCS печелят повече от 750 евро месечно и годишно харчат по над 1000 евро в търговския център – двойно над средните нива в повечето софийски молове. Новата концепция на CCS предвижда той да се позиционира в нишата на ежедневното пазаруване, срещи и забавления. Това ще го отличи от основните му конкуренти, разчитащи основно на силен трафик от посетители през уикенда.

Миксът от търговци ще бъде ориентиран към български и международни марки за мода, обувки и спортни стоки в средния към висок ценови клас. За нуждите на ключовите наематели на партера и първия етаж от мола ще бъдат обособени по-големи магазини на две нива с вътрешни ескалатори.

Размествания и обединения на площи ще има и на останалите етажи. На последния ще бъдат разположени голям детски център и ресторант с външна тераса, като вече се водят разговори с оператори и за двата типа обекти. Ниво по-долу се предвижда запазване на киното, което миналата година отвори под марката CineGrand след инвестиция от 700 000 евро.

В съседство до него зоната за хранене ще бъде разширена и обогатена с нови предложения, като от нея също се предвижда достъп до външните тераси на мола. Добре работещите обекти ще бъдат запазени, а някои от тях ще бъдат предложени и по-добри локации в рамките на търговския център.

  Още новини
Последни регионални новини
Софийските райони, в които живеят най-богатите

18/Март/2019
fakti.bg

„Богат” център, „заможен” юг и „беден” север. Тези три групи квартали могат да бъдат очертани, когато става дума за това хора с какви доходи живеят в тях. Анализ на „Визия за София” показва столичните квартали, в които живеят хората с най-високи доходи.

Средният месечен доход е 1312 лв., сочат данните на НАП. В три столични района той значително надвишава тази сума, а именно: Средец... прочети повече

Коментари от клиенти
Разглеждам офертите на сайта на Bulgarian Properties през последните 8 години и когато дойде ...
Наистина съм впечатлен: полезно, професионално и бързо. Покупка: селски имот в района на ...
Решението за продажбата на апартамента ни във Велинград възникна в нашето семейство поради семейни ...
ЕВ Резидънс в кв. Витоша, до бул. Г.М. Димитров и Симеоновско шосе. Завършване - 12.2018
Не губете време за оглед! Организирайте оглед на имоти по Skype!
Най-предпочитаният планински курорт от българските купувачи! Вижте нашите топ оферти
Разнообразни имоти в Созопол и района. Заповядайте в офиса ни в Созопол!
Вижте как ще помогнем за успешната продажба на вашия имот
Последни Новини
Другите имотни перли, които привлякоха интереса на New York Times

19/Март/2019
profit.bg

Само преди броени дни New York Times представи луксозна къща в Бояна от портфолиото на BULGARIAN PROPERTIES, която предизвика огромен интерес и беше отразена от много български медии и дори беше показана на живо по една от националните телевизии. Вижте видеоматериала тук

Profit.bg ни попита кои са другите луксозни имоти, между които реномираната медия трябваше да избере своя фаворит... прочети повече

Последни регионални новини
Софийските райони, в които живеят най-богатите

18/Март/2019
fakti.bg

„Богат” център, „заможен” юг и „беден” север. Тези три групи квартали могат да бъдат очертани, когато става дума за това хора с какви доходи живеят в тях. Анализ на „Визия за София” показва столичните квартали, в които живеят хората с най-високи доходи.

Средният месечен доход е 1312 лв., сочат данните на НАП. В три столични района той значително надвишава тази сума, а именно: Средец... прочети повече

Знаете ли, че?
New York Times: Цените на жилищата в София растат, но предлагането настига търсенето

01/Март/2019
investor.bg

Американското издание New York Times публикува статия за жилищния пазар в България, в който обобщава тенденциите в цените от миналата година и очакванията за тази година, профила на купувачите и препятствията, с които обикновено се сблъскват чужденците, придобиващи жилище у нас.

Матери... прочети повече