Sofia One е сграда отговаряща на международни стандарти за офис клас „А“ със обща отдаваема площ 13 000 кв.м. разпределена на 10 етажа. На разположение са също така и 250 парко места, разположени на две подземни нива.
Офис сградата е така планирана, че да предостави максимален комфорт и ефективност на наетите площи, при наличието на най-високо ниво на технически спецификации. Sofia One осигурява услуги и удобства на наемателите и всичко от което биха имали нужда в непосредствена близост или в рамките на самият комплекс. Целият проект се състои от общо 4 административни сгради с различни наематели, като в момента работят над 2000 човека. В момента наематели в комплекса са компании като JCDecaux, Sutherland Global Services, BT Development Services, Matrix Global, Japan Tobacco Int., C3/Customer Contact Channels.
Комплексът се обслужва транспортно от 8 линии на градския транспорт, 2 трамвая, на пешеходно разстояние от около 20 минути се намира и най-близката станция на метрото.
Технически спецификации
- Гъвкаво отдаваемо пространство, даващо възможност за изграждане на интериора на офиса според нуждите на всеки един наемател.
- Сграда автоматизирана система за управление на инсталациите – BMS, 4тръба климатична система с индивидуални термостати за всяко едно от телата. Доставка на свеж въздух през въздуховоди до всяка една точка на офиса, подсигурена с климатична система.
- Централна отоплителна и охлаждаща система.
- Система за пожароизвествяване и пожарогасене – детектори за Въглероден двуокис и пушек заедно със спринклерна инсталация подсигуряват максимална пожароустойчива сигурност. Те покриват цялата сграда, вкл. и парко местата.
- Двойно подсигуряване на доставката на електричество чрез дизел генератор – 400 kVA.
- Окачени тавани
- Повдигнати подове,
- Чиста/светла височина от 2.70 м.
- Осветление от поне 500 лумена.
- Перфектно изолирана окачена фасада.
- Високо-качествени асансьори Schindler (Switzerland) със система за управление на дестинацията
- Модерна система за сигурност и контрол на достъпа до сградата.
- Автоматични електромери – по 8 измервателни точки на етаж.
- Телекомуникации – Оптични кабели за телефон и интернет до всеки един офис.
Можем да организираме оглед на имота в удобно за вас време. За целта, свържете се с отговорния за офертата брокер и му кажете кога бихте искали да направите оглед. Вижте подробна информация за организация на огледи на имоти тук.
Наемане на имота
Ако харесате имота и решите да направите оглед, ще имаме ангажимент да организираме среща с наемодателя, на която ще договорим условията, техническите спецификации, разпределението на работните помещения, така че бъдещият офис да отговаря в максимална степен на нуждите на Вашият бизнес. Ще съдействаме в процеса на договаряне на условията, подписване на договора за наем. Свържете се с отговорния брокер за този имот за по-подробна информация относно процедурата за наемане на имот.
Допълнителни услуги
С нас можете не само да наемете имот, но и да се възползвате от редица допълнителни услуги. Можем да предложим застраховка на движимо и недвижимо имущество, застраховка живот, медицинско и автомобилно застраховане, строителни и ремонтни дейности, обзавеждане, юридически и счетоводни услуги и др. Пълен списък с услугите ни можете да видите тук .