Последни новини

26.10.2007 Германската верига "Лидл" се подготвя да влезе в България

Дневник, бр.207, 24.10.07, с.III

Близо година след като възобнови интереса си към българския пазар, германската верига за бързооборотни стоки "Лидл" отново подготвя влизането си и събира екип. Информацията става ясна от обява, с която "Лидл" търси ръководител на строителни обекти, и беше потвърдена от българския офис на компанията.

"Лидл" на няколко пъти се подготвя да влиза в България, като последното замразяване на проекта се случи през миналата година. Към края на 2006 г. от централата на веригата в Германия съобщиха, че компанията започва отново да наблюдава пазара и при удобна възможност би имала интереса да работи на него. През лятото на тази година от веригата казаха, че инвестират в терени, които са подходящи за магазините им, и се интересуват от всички градове в страната с положително демографско и икономическо развитие. "Лидл" има дългосрочен инвеститорски ангажимент, който ще създаде редица нови работни места, каза наскоро Петра Траберт, която е говорител в компанията.

На този етап компанията вече има офис в София и е сформирала административния си екип. Специалистите, търсени в момента, трябва да отговарят за изграждането на филиали и логистични центрове, става ясно от обявата на "Лидл". Първите магазини не може да се очакват по-рано от средата на следващата година, съобщиха представители на пазара.

"Лидл" не за първи път стига до напреднала фаза в подготовката си да стъпи на българския пазар. В средата на миналата година, след като беше сформирала екип и осигурила някои терени, компанията реши да спре проекта си. Според информация в специализираните издания за бързооборотни стоки в Германия дружеството се отказа тогава от българския пазар заради високата цена на земята и дисбаланс между инвестициите и очакваната печалба.

Веригата "Лидл" е част от групата "Шварц" (Schwarz), която вече има бизнес в България чрез другата си верига за хранителни стоки - "Кауфланд". И двете вериги спадат към групата на т.нар. дискаунт магазини, в които се продават евтини стоки. За разлика от "Кауфланд" обаче "Лидл" се определя като "хард дискаунтър", в който по-голямата част от асортимента са собствени марки.


  Още новини
Последни регионални новини
Новият гигантски мол на Пловдив

16/Януари/2018
https://www.capital.bg

През лятото жителите на Пловдив често го сравняват с Африка. Причината е ужасната жега, която обзема равнинния град за месеци наред. Скоро обаче Пловдив ще има нова гореща точка и тя отново ще е свързана с Африка.

Южноафрикански фонд сключи сделка за най-големия свободен терен в центъра на града и ще строи там мол. Теренът от 36 декара на мястото на бившата Сточна гара е купен от фо... прочети повече

Коментари от клиенти
Много експедитивни и работливи хора сте! Благодаря ви много за положените усилия и коректността! ...
След като купих къща в село близо до Пловдив през март 2009 г. бих искала да благодаря на Лора и ...
Продадох имота си с Андрю Пийч. По време на продажбата Андрю действаше изключително професионално и ...
София Норт Парк е най-изгодното ни предложение - ново строителство до метростанция и на метри от Северния парк!
Най-предпочитаният планински курорт от българските купувачи! Вижте нашите топ оферти
Вижте най-актуалните пазарни тенденции и средни цени на имотите в София и страната!
Пълен набор от имуществени и всякакви други типове застраховки
Най-продаваният комплекс в София!
Последни Новини
Първа копка на комплекс Sofia North Park

11/Януари/2018

На 10.01.2018 г. беше направена официална първа копка на Sofia North Park в присъствието на инвеститорите, архитектурния екип на ГЕНИГ, екипа на строителната компания Аргогруп Екзакт, представители на BULGARIAN PROPERTIES, клиенти, приятели и партньори.

Отец Иван освети старта на проекта, като пожела на строителите да положат здрави основи на новата жилищна сграда и да работят качес... прочети повече

Последни регионални новини
Два пъти повече чартъри от Летище София

17/Ноември/2017
http://sofia.dir.bg

От началото на годината до края на октомври през летище "София" са преминали 5 540 320 пътници, което е ръст от 36% спрямо същия период на миналата година.

Пътниците по международните редовни линии са се увеличили с 18 процента в сравнение със същия месец на 2016 г. Това съобщиха от аерогарата.

Пътувалите по вътрешни линии са почти двойно - от 12 хиляди пътници през ... прочети повече

Знаете ли, че?
Интересът към зимните курорти се върна

15/Ноември/2017
https://fakti.bg

Атрактивни цени и подобрена инфраструктура. Това са двете основни причини, благодарение на които се възобнови интересът към българските зимни курорти. Не по-маловажни са и факторите натрупан опит в управлението и поддръжката на комплексите и превръщането на ски курортите в зони за целогодишен туризъм... прочети повече